2014. szeptember 4., csütörtök

S.O.S., hilfe, help, segítséééég!!!

Megmondaná nekem valaki, hogy:
-hol van a lakcímkártyám (meg az összes gyereké), ami nincs a helyén, viszont vasárnap lejárt a személyim, és meg kellene újítanom?
- mikor kell nevelőtestületi/ csoport/ szülői értekezletre a) ahol szülő vagyok, b) ahol pedagógus vagyok mennem?
- mikor dolgozom?
- mikor írjam meg/olvassam el/ véleményezzem a pedagógiai programot, szmsz-t, házirendet, egyéni fejlesztési tervet, felvételi státuszt, a mikulás és karácsonyi ünnepség tervezetét?
- mikor fogok vásárolni, főzni, mosni, vasalni, ha mindig este 7-kor érek haza?
- melyik gyerekemnek mikor hány órája van és hová megy utána, csak a mihez tartás végett?
- mikor lesz a bölcsis szülői?
- mi van a sulival, ahová jelentkeztem, de még nem válaszoltak?
- mikorra jelentkezzek be szemészetre és kozmetikushoz (bizony ám, szándékozom menni 9 év után, tyuhaj!), hogy ne késsek el a munkából miatta, de ne is este 10-re essek haza?
- mikor tornázzak, mert feliratkoztam egy tornás oldalra, mert életmódot (és ruhatárat) akarok váltani, most már komolyan, de egyszerűen napi 5 percet sem tudok összehozni, nem hogy 30-40 (esetleg 20) percet?
- mit főzzek a gyerekeknek (mondjuk, a mikor is kérdés)?
- egyáltalán milyen nap van ma - hónap, nap már nem számít, csak legalább a hét napjaival volnék tisztában aktuálisan...

Ilyen ez az első hét, az ember azt se tudja, hol áll a feje.

4 megjegyzés:

  1. A mikor kérdésekre stílszerűen a válaszom: Amikor a gyerek alszik... :D
    Bocs.
    Amúgy teljesen átérzem, én kedd este voltam olyan feszült a felhalmozódott információktól és kitöltendő papíroktól, meg a megszervezni való dolgoktól, hogy na.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, komolyan, tök igazad van, tényleg akkor kellene :D! Nagyjából egy hónap alatt végeznék is teendőkkel, ha az alvásidő mennyiségét felszorzom úgy, hogy az elvégzendő feladatok végrehajtásához szükséges időt megkapjam :D.
      Amúgy nem ért meglepetésként a dolog, mindig ez van, csak hát, a klasszikust idézve "tudtam, tudtam, csak nem sejtettem", hogy mi vár rám.

      Törlés
  2. Hát igen, nagyon kemény az eleje, visszarázódni a dolgos hétköznapokba, plusz egy gyerekkel! Kitartás!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is a gyerekek dolga a nehéz, hanem, hogy én is most kezdtem rendesen dolgozni, így a melóhelyen is egy csomó feladatom lett, ami persze mind határidős, időm meg kábé semmi. Hiába vagyok még állandó délutános, az egész napom rámegy, hogy reggelenként hurcolom Simit Csepelre, utána meló, aztán Kornéllal megyünk érte, utána vásárolunk, aztán fél 7-7 között esek haza. Aztán vacsora, fürdetés, altatás, és a többi dolog mind este 10 utánra marad, amíg bírom, és reggel kezdődik elölről :(. De majd csak vége lesz az év elejének, és könnyebb lesz. Vagy csak felveszem a tempót, és azért lesz könnyebb. Remélem.

      Törlés