2014. február 13., csütörtök

Láncreakció

Az van, hogy kaptam Katitól egy felhívást keringőre. Ha őszinte akarok lenni (miért ne lennék az), nálam minden lánc megszakadt eddig. Vagyis soha nem küldtem tovább semmiféle lánclevelet, aminek megszakításával 
a) véget kellett volna érni az életemnek
b) rettenetes betegséget kellett volna kapnom
c) családomat a tíz csapás tizedelné
d) szerencsétlen lennék a szerelemben
e) hatalmas vagyoni hátrány érne
f) minden más nyomorúság érhetne engem és/vagy a velem kapcsolatban lévő bármely élőlényt.

De ez egy játék, ami megszakítás esetén nem fenyeget semmiféle természeti katasztrófával senkit, így nem szakítom meg. De kénytelen vagyok eltérni a szabályoktól, mert nincs 7 olyan blogger, akit olvasok, és
a) ne vett volna már részt a játékban
b) ne zárt blogja lenne
c) ne olyan családi blogot üzemeltetne, amit pofátlanságnak éreznék itt reklámozni.
Ezért egy blogot ajánlok mindenki figyelmébe, mégpedig egyik kedvenc mókás-anyukás blogomat, név szerint Evelin blogját.

Viszont, hogy mégse legyen olyan nagy a rés a szabály szerinti hét, és az általam linkelt egyetlen blog között, ezért megkérdezem állandó olvasóimat, hogy zavarná-e őket, ha küldenék nekik felkérést, hogy más is belepillanthasson a blogjukba?

És akkor a játék maga, szabályosan, íme:

1.) Be kell linkeni azt az embert a blogodba, aki felkért a játékra
2.) Meg kell osztani magadról 7 dolgot, akár különlegeset, akár hétköznapit
3.) 7 bloggert meg kell nevezni és belinkelni őket a blogodba
4.) Értesíteni őket a blogjukon a játékról

Na, a hét dolog, ez nem lesz egyszerű.

1.) A leghétköznapibb dolog, amit meg tudok osztani mindenkivel, hogy elégedett vagyok az életemmel. Persze, lehetne jobb is (van azért egy elég hosszú kívánságlistám, ami beteljesülés esetén még tökéletesebbé tehetné a kis életemet), de ez így most -a divatos kifejezéssel élve- "elég jó". 
2.) Sajnos, feleségként, anyaként nem tudok magamra "elég jó"-ként tekinteni. Kiabálok a gyerekekkel, trehány vagyok, pocsékul főzök, trampli a kinézetem.
3.) Nem iszom alkoholt. Soha. Valószínűleg a gyermekkoromban átélt negatív tapasztalatok miatt. Amúgy a tesóm se iszik. Soha. Biztos ugyanezért.
4.) Rettegek, hogy nem fog sikerülni a fogyásom. Ugyanis az elmúlt idegbeteg hetek alatt (munka, kórház, betegségek) teljesen felborult a jól kialakult napirendem, nem jut idő tornázni, össze-vissza eszem, és így a leadott 2,5 kilóból már 1 vissza is jött. Azért csak sikerül...
5.) Bízom az emberekben. Soha senkiről nem feltételezek rosszat, emiatt már csalódtam nagyokat és estem jól pofára is, de ilyen vagyok. 
6.) Mindig előre elolvasom a könyvek végét. Ezen már sokszor próbáltam úrrá lenni, és minden kötet előtt elhatározom, hogy most aztán nem, de aztán mégis. Kivéve, mikor az e-book olvasót olvasom, mert nincs kedvem gombokat nyomogatni. Lehet, hogy teljesen át kellene állnom erre? De sokkal jobb rendes, papír könyvet olvasni.
7.) Hiszek Istenben (keresztény módon). Imádkozás, vasárnap istentisztelet, és minden ami ehhez tartozik.
A szabályok:
1. Be kell linkelni azt az embert a blogodba, aki felkért a játékra.
2. Meg kell osztani magunkról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. 7 bloggert meg kell nevezni, be kell linkelni a blogunkba.
4. Majd értesíteni őket a blogjukon, hogy ők a kiválasztottak. - See more at: http://lassandebiztosan.blogspot.hu/#sthash.SZh1rKNL.dpuf
A szabályok:
1. Be kell linkelni azt az embert a blogodba, aki felkért a játékra.
2. Meg kell osztani magunkról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. 7 bloggert meg kell nevezni, be kell linkelni a blogunkba.
4. Majd értesíteni őket a blogjukon, hogy ők a kiválasztottak. - See more at: http://lassandebiztosan.blogspot.hu/#sthash.SZh1rKNL.dpuf
A szabályok:
1. Be kell linkelni azt az embert a blogodba, aki felkért a játékra.
2. Meg kell osztani magunkról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. 7 bloggert meg kell nevezni, be kell linkelni a blogunkba.
4. Majd értesíteni őket a blogjukon, hogy ők a kiválasztottak. - See more at: http://lassandebiztosan.blogspot.hu/#sthash.SZh1rKNL.dpuf

9 megjegyzés:

  1. Ezeknek a játékoknak imádom a "nahát, ezt nem is tudtam rólad!" részét. Viszont a piramiselven működő elözönlésektől én is a falnak megyek.

    És nahát, ezeket nem is tudtam rólad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nem tudtad? Mondjuk, neked pont akartam felkérést küldeni, mert annyira más stílusú a blogod, mint a többi amiket olvasok. De annyira személyes is, hogy nem volt képem hozzá. Bár, ha most valaki a nevedre kattint, meg is érkezik hozzád, úgyhogy akár beléd is olvashat ;).

      Törlés
    2. Legalábbis nem mindet. A trampliság például új. A gyatra főzéstudomány is. A hitről tudtam, de a minden vasárnapi istentiszteletről nem. Az alkohol-rész is adott új infót...

      Reklám: nem célom, de nem is zavar. Viszont a játék nálam is megszakadna. A 7 dolgot magamról rész még talán... de a "továbbítsd 7 embernek"... ott csökkenne le nálam is a 7-es szám, mondjuk nullára :D

      Törlés
    3. Trampilság: lehet, hogy a nagy átlaghoz képest nem annyira, ahhoz képest mondjuk inkább átlagos. De ahhoz képest, ami a képzeletemben él az ideális (nem bomba, csak szép) nőről, na ahhoz viszonyítva kifejezetten trampli vagyok.
      Az alkoholos dolgot nem reklámozom, mert nem akarok magyarázkodni. Mondjuk, társaságba se igen járok, így nem derül ki. Bár egyszer előfordult, hogy egy esküvőn, ahol leginkább a tesóm ismerősei voltak jelen és én sem ittam semmit (egy esküvőn!!!), csak annyit jegyeztek meg, hogy "Nahát, csak nem testvérek vagytok ?!"

      Törlés
    4. Alkohol: Én nem SOHA, de majdnem soha. Én is simán nemet mondok minden indok nélkül bármilyen összejövetelen, ahol "kötelező" inni. Konkrét okom/tapasztalatom e viselkedésre... van is és nincs. De sosem szoktam magyarázkodni (na jó, néha a szoptatás mögé bújok, de ha nincs szopi, nincs magyarázkodás sem).

      Törlés
  2. Köszönöm az ajánlást! Sajnos a láncreakció nálam is megakad, a tiedhez hasonló okok miatt. Ja, és én nem lepődtem meg a 7 dolgodon, de azért a tramplisággal vitatkoznék...

    VálaszTörlés
  3. Tetszik ez a 7 dolog magadról "dolog". A trampli szerintem rád abszolút nem illik.

    VálaszTörlés
  4. Jaj, Istenem, ez a trampliság. Majd írok róla egy posztot és akkor elhiszitek, hogy az vagyok :-)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye-ugye? Tudod, olyan ez a téma, mint az én óriási fenekem ;)

      Bármennyire is nagy legyen a baj a megszokott önmagunkhoz képest, mindig lesz valaki, akinél még nagyobb gond van, és hozzá képest mi de jó helyen állunk. Mindig van valaki, aki szerint ennél jobban kinézni már minek, és mindig van valaki, aki a fejünkre szórja, hogy "örülj, nálam épp ez a cél, amiért te nyavalyogsz" - mindez egyrészt nagyon kedves, másrészt a céljaim megvalósítását felettébb hátráltatja, mert elbizonytalanít... és a végén maradok ugyanakkora, mint voltam, ugyanolyan rosszul érezve magam a bőrömben, ahogy voltam. (Nyilván, nem csak a hozzászólók, hanem elsősorban a magam hibájából).

      Törlés