2013. november 21., csütörtök

Juhééé, választ kaptam!!!

Mégpedig a KELLO-nak küldött levelemre. Nesze semmi, fogd meg jól!
Íme:

Tisztelt X.Y.!

Tárgyi rendeléséből 7 db cikkszámot nem kaptunk még meg a Kiadóktól.
A csomagja feldolgozás alatt áll, de mivel ügyfélszolgálatos vagyok, nincs rálátásom a Raktár készletére és a beérkezésekre, ezért nem tudok információval szolgálni, mikor fog beérkezni a fennmaradó megrendelése.
A csomagolás, számlázás után automatikus rendszerüzenetet fog kapni a szállítás pontos időpontjáról.

Üdvözlettel:
W.Z. 

Én újra írtam nekik, ezt:


Tisztelt W. Z.!
Köszönöm válaszát, ami sajnos nem vitt közelebb ügyem megoldásához. Tisztában vagyok vele, hogy nem Ön tehet róla, sőt, gyakorlatilag semmi beleszólása nincs a dolgokba, de úgy éreztem, valamit tennem kell. Tudom, hogy a KELLO honlapján megadott telefonszámokon (amennyiben valaha valaki is felvenné a kagylót, de nem teszi) szintén ügyfélszolgálatosokkal tudnék beszélni, akik ugyanennyire tudnának abban segíteni, hogy végre a könyveimhez juthassak, mint Ön.

Sajnos, én csak egy egyszerű anyuka vagyok, nincsenek kapcsolataim sehol, nem tudok olyan telefonszámokat, amik valami "nagy fejes" íróasztalán csöngetnék a telefont. Illetve egyet ugyan tudtam, de azon a számon már "előfizető nem kapcsolható", nyilván, mert túl sokan zaklatták az illetőt. Egyetlen jó kapcsolatom maga az Isten, de hiába kérem, úgy látszik, ebbe a tankönyvproblémába még az ő bicskája is beletört, vagy egyszerűen rám hagyja az intézkedést. 

Vidéki vagyok, itthon egy kisbabával, így eljutni a budapesti boltjukba viszonylag nehézkesen menne. Arról nem is beszélve, hogy tetemes útiköltség kifizetésére lennék kényszerülve annak ellenére, hogy a házhoz szállítás -szintén nem csekély- díját már kifizettem. Megmondom őszintén, abban is kételkedem, hogy az üzletben dolgozók -amennyiben kizárólag eladók dolgoznak a kirendeltségeken- érdemben tudnának segíteni abban, hogy ez az őrület minél előbb megoldódjon. Esetleg ügyintéző munkatárs is dolgozik a budapesti boltban? Ha tudnám, hogy segít valamit az, hogy személyesen odamegyek és patáliát csapok, megtenném. De egy, az ügyemben segíteni nem tudó embert nem szívesen hoznék kellemetlen helyzetbe, mert hát alapvetően én nagyon kedves, megértő, intelligens nő vagyok, akinek volt gyerekszobája.

Amúgy a türelmem is végtelen, ez mindenki számára nyilvánvaló lehet, hiszen hónapok óta várok a csomagomra, eddig nem pattogtam, nem méltatlankodtam (jó, két mérges posztot azért kiettem a Facebookra), és megingathatatlanul bíztam abban, hogy amit ígértek, be is tartják (sokan mondták már, hogy javíthatatlanul hiszékeny és naiv vagyok, talán igazuk van).
Sajnos azonban a cérna elszakadt. Leginkább azért, mert a gyerekeimről van szó. Elfogadhatatlan, hogy azért írjanak rossz dolgozatot, mert elkeveredett a szeptemberben kapott fénymásolt lap, amiről tanulni kellett volna, holott megvettük nekik a munkafüzetet. Vagy azért ne tudjon órára készülni, mert egyik osztálytársa sem tudta a Facebookra feltölteni a neki hiányzó tananyagot, pedig van könyve amiből megtanulhatta volna, csak épp Önöknél.

Az előző levelemmel nem fenyegetőzni akartam, hanem teljesen komolyan gondolom. Sajnos, nincs más eszköz a kezemben, ki vagyok szolgáltatva a KELLO-nak, ezért határoztam úgy, hogy amennyiben a jövő hét végéig nem érkeznek meg a könyvek, hivatalosan is panaszt emelek a cég ellen.


Tisztelettel,
X. Y.

Nagyon várom, hogy mi sül ki ebből, komolyan.

5 megjegyzés:

  1. Annyira sajnálom!!! Ez még viccnek is rossz és hihetetlen, hogy ennyire nincsenek a helyzet magaslatán! Volt egy fél év, mikor nem volt angol könyvem, hanem könyvtárit kellett használni, és tisztán emlékszem, hogy milyen rossz volt, és az csak 1 könyv volt... :( Én a helyedben minél előbb a médiához fordulnék (Házon kívül, Mokka, Fókusz, stb.), hátha ráugranának a témára. Vagy ott van pl. a 444.hu netes portál, nekik is simán írnék a helyedben. Én azért gondoltam erre, mert nálunk egyszer, mikor még házrészben laktunk, elfagyott a nem fűtő, nem ott lakó szomszéd miatt a vizünk, és miután 1 hét múlva sem volt vizem, a leány akkor volt fél éves, a tököm tele volt már, írtam a Blikktől kezdve a megyei lapnak, és képzeld, a megyei rákapott, és szerepeltünk az újságban. :) És képzeld, előtte is hívtuk a vízművet, hogy b*sszanak valamit a szomszéddal, kényszerítsék rá, hogy fűtsön, mert fizetjük azt a rohadék számlát, és mégis ki vagyunk zárva alapszolgáltatásból, mire a telefonba nagy gúnyosan: udvaron belül maguknak kell megoldaniuk. ÉRDEKES, a cikk megjelenése után vezérigazgatói utasításra kijöttek szakemberek, és felhívták a külső szomszédot, hogy márpedig nyissa ki az ajtót, és kiolvasztják ők a csöveket...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fú, ez a média dolog nagyon távol áll tőlem. Alapvetően nem akarok én senkinek se rosszat, csak hozzá szeretnék (AKAROK!!!) jutni ahhoz, ami amúgy már hónapok óta az enyém. Miért ilyen bonyolult ez ebben az országban? Miért kell panaszleveleket írogatni, jogásszal, médiával, hatósággal, mittudoménmivel fenyegetőzni, ha a saját tulajdonomat szeretném megkapni???

      Törlés
    2. Hidd el, én sem vagyok egy celeb fajta, nagyon nem volt kedvem az egészhez, de néha a cél szentesíti az eszközt.

      Törlés
  2. Úgy érzem egy kicsit túl sokat mentegetőztél.Azt nem szabad mert továbbra is áldozat szerepben leszel.A tényeket kell csak írni,azaz nem érdekelnek a kifogások ha nem jön jövő hétig meg az árú feljelented őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én még sose írtam ilyen panaszlevelet vagy mit, nincs benne gyakorlatom. Azért erre mindenképpen figyelni fogok, ha legközelebb sor kerül rá. De egy ügyfélszolgálatos mit tehet? És én tényleg nagyon megértő, kedves, szociálisan érzékeny stb., stb. vagyok, hát Istenem, nehéz a keménykedés, de majd megerőszakolom magam :-).

      Törlés