2013. június 23., vasárnap

Röpke bekukk

Tényleg csak egy pillanatra, mert nem szeretném a maradék három olvasómat is elveszíteni.

Nem haltam meg -egyelőre-, bár halálközeli élményeim vannak folyamatosan. Államvizsgára készülök kidolgozott tételeket tartalmazó papírokat rakosgatok naphosszat onnan ide és innen oda. Minden egyes odébbrakásnál rám jön egy enyhétől közepes fokúig terjedő idegösszeomlás, hogy azt a tételt se tudom. Meg még azon kívül vagy huszonkettőt. Harmincat kellene bevésnem a kobakomba szerdáig. Abszolúte lehetetlen.
Pillanatnyilag úgy be vagyok rezelve, hogy nemi identitásomban is bizonytalan vagyok, és a férjem sem emlékeztet mostanában ilyesmire. Bár vagy test szerte papírok borítanak, mikor ágyban vagyok, vagy kupán vert kutyaként, csorgó nyállal próbálom az agyam regenerálni a következő megpróbáltatás erejéig.

A tesómék testületileg hazavonultak a mai nap délutánján. Hiába próbáltuk, nem nagyon jött össze a tanulás. Pedig vigyázott az összes gyerekre amikor lehetett, házimunkát se nagyon kellett végeznem (kivéve söprögetés, porszívózás, felmosás, macskaellátás), és alkalmanként ki is kérdezett az épp megtanult átolvasgatott tételből. Megállapítást nyert, hogy legendás memóriám már koránt sem a régi (vagy nagyon is az, és ezért használhatatlan), hiába olvasom 4-5-ször el, mégsem mennek a fejembe a tudományok.

Szóval, most ott tartok, hogy a szakdolgozatom védésére már felkészültem, a könnyebb tételekről talán el tudom hitetni a vizsgabizottsággal, hogy tudom, a nehezebbeket meg még meg sem tudtam érteni, nem hogy megtanulni.

Mindjárt szerda reggel van, ááááááá.........




7 megjegyzés:

  1. Vegyél mély levegőt és nyugi!
    Menni fog minden, mint a karikacsapás. Éles helyzetben olyanok is eszedbe jutnak majd amelyek sem előtte, sem utána. Ügyes leszel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, tényleg igaz, hogy mindenféle eszembe fog jutni? De jó is lenne! Bár, addig van még 3 tétel, amit legalább el kellene olvasnom, hogy valami eszembe juthasson belőlük...

      Törlés
  2. Kitartás! Ügyi vagy és menni fog!!! Gondolok Rád!! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azzal tartom magamban a lelket, hogy van még két teljes napom (és éjszakám), talán sikerülni fog a hiányzó láncszemeket pótolnom. Ma nem főzök, nem vasalok, nem takarítok. A főzést holnap nem úszom meg, de a többit szintén hanyagolom. És erősen rászólok a nagyokra, hogy legyenek szívesek Simit szittelni, vagy megjárják :).

      Törlés
  3. Meglesz az :-)Szerdától meg újraindul a blog?
    Evelin

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ha mindent megírnék, amit akartam, és nem felejtettem volna el, legalább decemberig tele lenne blog. De a rettenetes tudás, amit felhalmoztam, kiszorított minden blogra irányuló dolgot a fejemből. Most is épp az utolsó információkra vadászom teljes erőből, és be-bekukkantva a postafiókba várom kérdéseimre a válaszokat. De csak a kommentekről jönnek az értesítések, senkit nem érdekel, hogy kétségeim vannak néhány tétel felől...

      Törlés
  4. Nyugiiiii! :) Ügyes leszel, és nagyon okos! És nagyon erősen gondolj azokra a tételekre amiket már tudsz, így tutira abból fogod valamelyiket kihúzni! Kívánom,hogy úgy legyen! Nekem anno bejött ez a módszer!

    VálaszTörlés